نشست صمیمانه رییس اتاق بازرگانی تهران با نمایندگان گروههای پزشکی بیمارستان بازرگانان

پزشکان بیمارستان اعلام کردند: قابلیت انجام کلیه اعمال جراحی  در بیمارستان بازرگانان وجود دارد

مهندس خوانساری، رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران در نشستی صمیمانه با نمایندگان گروههای پزشکی بیمارستان بازرگانان، تحولات ایجاد شده در بیمارستان بازرگانان و روند ارائه خدمات به مراجعه کنندگان  را مورد بحث و تبادل نظر قراردادند.

در این نشست که با حضور ریاست و مدیر درمان بیمارستان تشکیل گردید، کلیه پزشکان، همت اتاق بازرگانی تهران در حفظ شأن بیمارستان بازرگانان را میراثی ارزشمند دانسته و از زحمات اتاق بازرگانی تهران در راستای  توسعه بیمارستان از نظر تجهیزات و نوسازی بخش های درمانی قدردانی کردند. همچنین به وجود جوی آرام و فضایی دوستانه و قابل اعتماد در بیمارستان اشاره کرده و اظهار داشتند با کمال اطمینان، متخصصان متبحر را برای همکاری و حضور در بیمارستان بازرگانان ترغیب نموده و در زمینه وجود محیطی ایمن و حرفه ای را به آنها اطمینان خواهند داد.

پزشکان بیمارستان بازرگانان ضمن تاکید بر میزان رضایتمندی بیماران از خدمات ارائه شده در بیمارستان و تیم پرستاری مجرب، گزارشی از تعداد و تنوع اعمال جراحی انجام شده در بیمارستان، بخصوص اعمال جراحی فوق تخصصی و منحصر بفرد ارائه داده و اعلام کردند کادر پزشکی و امکانات موجود در بیمارستان  قابلیت انجام کلیه اعمال جراحی را دارد و در راستای کمک به اقشار نیازمند، بعضی از اعمال جراحی پیشرفته با هزینه ای بسیار نازل تر  از سایر بیمارستان ها حتی تا 10 درصد کمتر در حال انجام است.

پزشکان بیمارستان بازرگانان در ادامه گفتگو با رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران،  رسیدگی به وضعیت کسورات بیمه ای و به حداقل رساندن آن و همچنین کمبود نیروی حوزه پرستاری را از جمله مواردی اعلام کردند که  با رفع و رجوع آنها سرویس دهی بیمارستان بهتر خواهد شد. در ادامه به افزایش خدمات در بخش بستری و جراحی اشاره کرده و تاکید کردند با توجه به افزایش روز افزون خدمات، بخصوص در بخش بستری و جراحی با کمبود نیرو مواجه هستند و حقوق و مزایای پایین کادر پرستاری در مقایسه با دیگر بیمارستانها نیز سبب کاهش انگیزه و ترک کار آنها شده و می شود. آنها همچنین درخواست تأمین تجهیزات لازم جهت گسترش و توسعه خدمات فوق تخصصی را مطرح کرده و از عملکرد بخش های واگذار شده بخصوص تصویربرداری ابراز نارضایتی کرده و خواستار نظارت بیشتر در بهبود عملکرد آنها شدند.

  در ادامه این نشست،  ریاست بیمارستان بازرگانان، ضمن تشکر از زحمات و همراهی پزشکان و نیز قدردانی از حضور ریاست محترم اتاق بازرگانی تهران به موارد مطرح شده از جمله تأمین تجهیزات مورد نیاز به ترتیب اولویت ، پرداخت به موقع حق الزحمه پزشکان ، تغییرات سیستم HIS بیمارستان، حقوق و مزایای گروه پرستاری و اتاق عمل، مشکل تأمین نیروی انسانی، کسورات بیمه ای، واحدهای برون سپاری شده و ایجاد بخش های بستری جدید جهت تأمین تخت مورد نیاز پاسخ گفت و توضیحاتی ارائه دادند.

 

مهندس خوانساری، رییس اتاق بازرگانی، صناع، معادن و کشاورزی تهران بعد از شنیدن صحبت های صمیمانه پزشکان بیمارستان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع آنها، از خدمات گروه پزشکی تشکر کرده و از تشکیل جلسات منظم و مداوم با آنها استقبال کرده و خواستار تداوم جلسات هم اندیشی پزشکان و کادر درمان با اتاق بازرگانی و هیأت مدیره بیمارستان شدند.

رییس اتاق بازرگانی تهران به  هزینه های انجام شده در ارتقاء هتلینگ و تجهیزات بیمارستان اشاره داشته و پرداختن به مسئولیت اجتماعی و فراهم آوردن خدمات سهل الوصول با کیفیت بالا را نیت اصلی اتاق بازرگانی اعلام کرده و اظهار داشت «خوشبختانه با حضور پزشکان متبحر و کارآمد این هدف محقق شده است».

مهندس خوانساری ضمن تاکید بر  نقش نیروی انسانی و افزایش انگیزه آنها درخصوص راهکارهای موثر در تامین نیروهای مورد نیاز حوزه درمان و پرداخت حقوق و مزایای متعارف به آنها قول مساعدت داد و ضمن تشکر از  پزشکان و کادردرمان بیمارستان بازرگانان، اطلاع رسانی و تبلیغات  خدمات آنها را در دستور کار بیمارستان قرار داده و  نسبت به موارد مطروحه دستور رسیدگی صادرکردند.

 

 

 

 

keyboard_arrow_up