مراجعه کنندگان گرامی 

با مطالعه مطالب زیر می توانید اطلاعات لازم را درخصوص مراحل پذیرش، بستری و ترخیص کسب کرده و با آگاهی کامل به بیمارستان مراجعه نمایید.

مقررات پذیرش

  1. برای بستری شدن حتماً کارت ملی جدید ( برای اتباع پاسپورت یا کارت اقامت معتبر) به همراه داشته باشید.

  2. حضور ولی قانونی (پدر یا جد پدری) برای انجام امور درمانی غیراورژانسی بیماران زیر 18 سال ضروری است و برای بانوان متاهل حضور و رضایت همسر همراه با شناسنامه زوجین برای جراحی های مربوط زنان الزامی است.

  3. در صورت نیاز به ادامه درمان یا انجام اقدامات تشخیصی – درمانی خاص (با صلاحدید پزشک معالج) که امکان انجام آن در این بیمارستان فراهم نبوده و لازم باشد در سایر بیمارستان ها انجام شود، هماهنگی لازم جهت اخذ پذیرش توسط دفتر پرستاری صورت می گیرد و بیمار با آمبولانس و کادر درمانی اعزام خواهد شد.

  4. در صورت مصرف هرگونه دارو قبل از بستری شدن، ابتلا به هرگونه بیماری و یا داشتن حساسیت غذایی حتما مراتب را به پزشک معالج و پرستار مربوطه اعلام نمائید.

  5. با توجه به کمبود فضای پارکینگ، امکان پارک وسایل نقلیه همراهان بیمار در بیمارستان مقدور نمی باشد.

  6. براي پیگیري هاي بعدي درمان، هنگام پذیرش حتماً شماره تماس تلفن ثابت اعلام نمائید.

  7. برای اعمال جراحی زنان حضور و رضایت همسر لازم است.

  8. همراه داشتن نتیجه آزمایش،گزارشات تصویر برداری، اکو و نوار قلب قبل از عمل جراحی الزامی است.

  9. در هنگام ارائه اطلاعات خود به پذیرش مراقب سوءاستفاده افراد سودجو از اطلاعاتتان باشید.

 

   مقررات ترخیص

  • پس از ویزیت بیمار و اعلام پزشک جهت ترخیص، لازم است اقدامات درمانی درخواست شده توسط پزشک معالج تکمیل شده، نسخه دارویی ثبت گردد، پرونده درمانی کامل و صورتحساب براساس آن صادر گردد.

  • توسط منشی صورت حساب به همراه بیمار تحویل و سپس از طریق دستگاه پرداخت صورتحساب، باید این صورتحساب پرداخت شود.

  • کلیه وجوه پرداختی بایستی صرفا از طریق صندوق بیمارستان صورت گرفته و رسید حاوی نام بیمار به شما تحویل داده شود. لطفا از پرداخت هرگونه وجه خارج از صندوق ها خودداری نموده و در صورت مشاهده مراتب را به مدیر محترم بیمارستان به شماره 38572222-38572336 اطلاع دهید.

  • زمان ترخیص بیمار تا خروج او از بخش بایستی زیر 2 ساعت باشد.

  • جهت انجام امور مربوط به ترخیص می بایست همراه مراجعه نماید. لذا قبل از ترخیص همراه خود را مطلع نمائید.

  • برای خروج بیمار از بیمارستان داشتن برگ خروج (ترخیص) الزامی است.

  • خواهشمند است جهت ترخیص بیمار خود در راس زمان اعلام شده به بیمارستان مراجعه نمایید.

  • یک هفته بعد از ترخیص، مدارک درمانی شامل خلاصه پرونده و در صورت انجام تصویربرداری، اکوکاردیوگرافی، آندوسکوپی و … تصویر گزارش انجام مراتب را برای مراجعات بعدی به پزشک و نیز نسخه داروئی خود را از ایستگاه پرستاری دریافت نمایید.

  • یک هفته بعد از ترخیص، مدارک لازم جهت ادامه درمان را از واحد مدارک پزشکی و مدارک لازم جهت ارائه به سازمان­های بیمه گر را از واحد ترخیص تحویل بگیرید.

  مقررات بیمه

  • بیمار دارای معرفی نامه بیمه تکمیلی، موظف است در روز بستری مبلغ فرانشیز و سایر موارد خارج از تعهد بیمه را پرداخت نماید.
  • بیمارانی که از طرف سازمان­های بیمه گر یا سازمان های طرف قرارداد بیمارستان معرفی می شوند می بایست ما­به ­التفاوت تعرفه آزاد اتاق تک تخته با تعرفه اتاق دو تخته و سایر موارد خارج از تعهد بیمه را پرداخت نمایند.
  • برای فرزندان دختر، که تحت پوشش بیمه والدین می باشند همراه داشتن شناسنامه الزامی می باشد.لیست

 

بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان(اینجا)

 

مقررات پرداخت هزینه

  • برای پرداخت هزینه خدمات می توانید از دستگاه کارت خوان موجود در قسمت پذیرش واحد ها استفاده کنید.
  • پرداخت نقدي صرفا از طریق صندوق مرکزی میسر می باشد. لذا از پرداخت هرگونه وجه با هر عنوان به افراد خودداری نمایید.
  • پس از پرداخت وجه، حتما رسید خود را دریافت نمایید.
  • مبلغی که هنگام بستری از شما اخذ می­گردد، مبلغ علی الحساب بوده و مابقی هزینه ها شامل هزینه بیمارستان، حق الزحمه پزشکان در هنگام ترخیص طبق تعرفه های مصوب مشخص اخذ خواهد شد.
  • در صورتیکه مدت بستری بیمار شما بیش از ۳ روز بطول انجامید، جهت اطلاع و تکمیل مبلغ ودیعه به بخش مربوطه مراجعه نمایید.
  • از آنجاییکه هزینه های بیمارستان براساس حداقل تعرفه در بخش خیریه تنظیم شده اند، لذا خواهشمند است از تقاضای هرگونه تخفیف خودداری نمایید.
  • این بیمارستان، بر اساس اصل درآمد، هزینه های جاری خود را اداره می نماید و تحت پوشش هیچ سازمان و نهاد دولتی نمی باشد. در نتیجه پرداخت ودیعه کامل و تسویه حساب بر اساس مبلغ اعلام شده توسط واحد ترخیص، برای بیماران الزامی است.
  • در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا شکایت از بیمارستان ضمن رعایت مقررات و حفظ خونسردی می­توانید نظرات خود را به صورت کتبی ثبت نموده و برگه را در صندوق رسیدگی به شکایات بیندازید و یا تحویل مسئول پیگیری امور بیماران بیمارستان نمایید (در ساعات غیر اداری به دفتر سوپروایزر مراجعه نمایید). انتظار است زمان لازم به مسئولین بیمارستان جهت بررسی و اعلام پاسخ به شما داده شود.

 

راهنمای استفاده از دستگاه پرداخت صورتحساب

1- انتخاب نوع پرداخت ودیعه یا ترخیص

2- وارد کردن کد پذیرش یا کد ملی یا نام بیمار  و یا انتخاب نام بیمار از منوی ارائه شده

3- کنترل مبلغ صورتحساب

4- زدن روی گزینه پرداخت

5- کشیدن کارت بانکی در کارتخوان

6- دریافت رسید پرداخت

 

همراهان گرامی ضمن آرزوی سلامتی برای شما و عزیزانتان و تشکر از انتخاب این بیمارستان خواهشمندیم موارد زیر را رعایت فرمایید.

  • حضور همراه در بخش‌های بستری با تأیید سرپرستار/ مسئول شیفت بخش امکان‌پذیر است و هر بیمار می تواند یک همراه داشته باشد؛
  • در اتاق‌های دو تخته و بیشتر ، صرفا همراه همگن (هم­جنس) مجاز به حضور در اتاق است؛
  • همراه بیمار در طول اقامت بیمار می‌بایست صرفا بر بالین بیمار خود حضور داشته باشد و امور درمانی را به کادر درمان بسپارد؛
  • به منظور ارائۀ هرگونه کمک به بیمار توسط همراه از جمله راه بردن بیمار، دادن غذا به او یا خارج کردن بیمار از بخش و حتما مراتب با ایستگاه پرستاری بخش هماهنگ کنید؛
  • همراهان باید زمان ویزیت پزشک معالج، انجام امور درمانی و مراقبتی و نیز تحویل بالینی شیفت، خارج از اتاق باشند.
  • کارت همراه هر روز به تاریخ روز صادر می گردد؛
  • درصورت درخواست غذای اضافی، با تهیه قبض آزاد از صندوق می توانید غذای دیگر دریافت نمایید؛
  • آب جوش و ماکروویو در آبدارخانه های بخش موجود است؛
  • انتظامات بخش ها ورود و خروج همراهان بیمار را مطابق با کارت همراه معتبر (تاریخ روز) کنترل می نمایند؛
  • مهر و سجاده برای انجام فرایض دینی داخل کمد اتاق قرار دارد؛
  • زمان استفاده از امکانات استراحت (تخت همراه) ساعت 10 شب لغایت 6 صبح است.
  • مراقب وسایل ارزشمند خود باشید و آنها را در طول دوران بستری به همراه معتمد خود ارائه دهید.
keyboard_arrow_up