رضایت‌مندی 93 درصدی بیماران از خدمات پرستاری بیمارستان بازرگانان

رئیس بیمارستان بازرگانان اتاق تهران در آستانه روز پرستار عنوان کرد:

رضایت‌مندی 93 درصدی بیماران از خدمات پرستاری بیمارستان بازرگانان

به گفته رئیس بیمارستان بازرگانان، میزان بروز عفونت در بیماران بعد از عمل جراحی به ۰.۶۲ (62 صدم) درصد رسیده است و از این حیث بیمارستان بازرگانان، جزو بیمارستان‌های بسیار ایمن قرار گرفته است. حال آنکه، عفونت نرمال بعد از عمل حدود 15 درصد است.

رئیس بیمارستان بازرگانان اتاق بازرگانی تهران از رضایتمندی 93 درصدی مراجعان و بیماران از خدمات پرستاری این بیمارستان بخش خصوصی خبر داد. ناصر ایروانی‌منش در آستانه ولات باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در گفت‌وگو با روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران به این نکته اشاره کرد که گروه پرستاری بیمارستان بازرگانان با ۱۹۸ نفر نیرو در بخش‌های مختلف بیمارستان در حال فعالیت هستند.

حسب برنامه‌ریزی‌های انجام شده خاصه در بخش احراز مهارت‌های عمومی، تخصصی و ارتباطی و سیاست‌های موثر آموزشی و نظارت بر روند مراقبت و درمان خوشبختانه این بیمارستان از لحاظ خدمات پرستاری در وضعیت مطلوبی قرار دارد. او گفت: مطالعات و بررسی‌های انجام شده و همچنین بازخوردهای حاصل از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بیمارستان همگی حاکی از توفیق و رضایتمندی ۹۳ درصدی از حوزه پرستاری است. تعاملات بین‌بخشی و افزایش کیفیت مراقبت بیماران و افزایش نرخ ایمنی بیماران در بیمارستان بازرگانان حاصل تلاش تمامی ارکان بیمارستان و به ویژه گروه پرستاری است که بیشترین تماس و ارتباط را با بیماران دارند.

ایروانی‌منش با بیان اینکه بیمارستان بازرگانان در بحث کنترل عفونت و جلوگیری از سرایت بیماری‌های عفونی، دارای رتبه عالی است، ادامه داد: میزان بروز عفونت در بیماران بعد از عمل جراحی به ۰.۶۲ (62 صدم) درصد رسیده و از این حیث بیمارستان بازرگانان، جزو بیمارستان‌های بسیار ایمن قرار گرفته است. حال آنکه، عفونت نرمال بعد از عمل حدود 15 درصد است. او با اشاره به اینکه در دوران همه‌گیری کرونا کادر درمان و به خصوص کادر پرستاری در تماس مستقیم با این بیماران با از خودگذشتگی به انجام وظیفه پرداختند، افزود: تعداد زیادی از همکاران پرستار دچار بیماری علامت‌دار کرونا شدند، اما با این همه چرخه ارائه خدمات در بیمارستان از حرکت بازنایستاد.

رئیس بیمارستان بازرگانان در ادامه از آنچه حمایت‌های همه‌جانبه اتاق بازرگانی تهران در ارتقا سطح خدمات در بیمارستان ‌می‌خواند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با کمک به ارتقا سطح معیشتی همکاران علاوه بر افزایش انگیزه ‌در آنها، ارتقاء بیش از پیش خدمات در بیمارستان بازرگانان محقق شود. اتاق بازرگانی تهران از حدود چهار سال پیش مدیریت و بهره‌برداری بیمارستان بازرگانان را که وقف اتاق و در اختیار اتاق تهران بود، مجدد برعهده گرفته و تاکنون اقدامات موثری برای توسعه و تجهیز آن به عمل آورده است. به گفته رئیس اتاق تهران این بیمارستان با تکمیل طرح بازسازی و نوسازی، به بیمارستانی ممتاز تبدیل خواهد شدکه نماد تعهد و ایفای مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی خواهد بود.

http://www.tccim.ir/story/?nid=66363

keyboard_arrow_up