حضور بیمارستان بازرگانان در رویداد بین المللی گردشگری سلامت

رویداد بین المللی گردشگری سلامت  از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حمایت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت بهداشت  درمان و آموزش پزشکی، سازمان توسعه تجارت ایران  و سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و همکاری شورای راهبری گردشگری سلامت کشور برگزار گردید.

بیمارستان بازرگانان به عنوان یکی از مراکز درمانی دارای مجوز (IPD) در این نمایشگاه و در سالن مجزایی که برای گردشگری سلامت تحت عنوان Tehran Health Show  اختصاص داده شده بود  حضور یافت و توانست معرفی خوب، جامع و موثری از خود ارائه نماید.

نمایندگان سفرای فعالان گردشگری سلامت از کشورهای همسایه منطقه و  فعالان عرصه تسهیلگری سلامت نیز در این نمایشگاه شرکت داشتند که برخی از آنها از غرفه بیمارستان بازدید کرده و کارکنان بیمارستان با ارائه ژورنال دو زبانه و توضیحات شفاهی بیمارستان را به صورت جامع برای آنها معرفی نمودند. همچنین کارکنان غرفه بیمارستان بازرگانان در غرفه های دیگر نیز به صورت فعالانه حضور یافته و  بیمارستان بازرگانان را برای آنها معرفی کرده و ارتباط لازم را با آنها برقرار کردند.

حضور رئیس دپارتمان بیماران بین الملل روسیه،  وزیرگردشگری و میراث فرهنگی، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه، دکتر محمدپناهی مشاور عالی و دبیر کمیته گردشگری سلامت و میراث فرهنگی، نیز از جمله افرادی بودند که در کنار سایر بازدید کنندگان از غرفه بیمارستان بازرگانان بازدید به عمل آوردند.

همچنین پیرو حضور یکی از شرکت های تسهیلگر در این نمایشگاه، هیئت دولت کشور گینه وزیر، مشاور عالی و معاونین آن در حوزه مدیکال توریسم از بیمارستان بازرگانان بازدید کرده و درخصوص انعقاد تفاهم نامه برای پذیرش بیمارانشان اقدامات اولیه صورت گرفت. 

 

 

 

 

 

 

 

 

keyboard_arrow_up