بازرگانان

تودیع و معارفه ریاست بیمارستان بازرگانان

مراسم تودیع و معارفه ریاست بیمارستان بازرگانان با حضور دکتر مهدی کرباسیان عضو هیئت متولیان و رئیس هیات مدیره بیمارستان بازرگانان، دکتر بهمن عشقی دبیرکل اتاق بازرگانی تهران با همراهی دکتر سید محمود طباطبایی استاد پیشکسوت رشته جراحی و متخصص مغز و اعصاب و اعضای هیئت مدیره بیمارستان بازرگانان و جمعی از مسئولین بیمارستان برگزار گردید.

در این مراسم دکتر مهدی کرباسیان ضمن ابراز رضایت از عملکرد دکتر ناصر ایروانی منش که به مدت شش سال ریاست بیمارستان بازرگانان را بر عهده داشت اعلام کرد: این تغییر در راستای چرخش مدیریتی که یکی از اصول مدیریت است صورت میگیرد و زحمات دکتر ناصر ایروانی منش درطی این سالها بخصوص در زمان بازسازی بخش های مهم بیمارستان ثبت شده و شایسته تقدیر است. وی در ادامه دکتر بهزاد کلانتری را به عنوان ریاست جدید بیمارستان معرفی کرد و با اشاره به رزومه مدیریتی، ایشان را به عنوان یکی از مدیران موفق و با تجربه حوزه بهداشت و درمان معرفی کرد و گفت با توجه به سابقه مدیریتی ایشان می توانیم منتظر بهبود و رونق هر چه بیشتر بیمارستان بازرگانان باشیم.

دکتر بهمن عشقی، دبیر کل اتاق بازرگانی تهران نیز ضمن قدردانی از زحمات دکتر ایروانی منش در زمان ریاست ایشان اظهار داشت: مدیریت بیمارستان مدیریت پیچیده ای است که ایشان توانست در این مدت از پس این مدیریت بر آمده و آثار خوبی از خود به جای بگذارد. وی در ادامه تغییر مدیریتی را از ضرورت های سازمان برشمرد و دکتر بهزاد کلانتری را به عنوان ریاست جدید بیمارستان معرفی نمود و اعلام کرد دکتر کلانتری رئیس بیمارستان مصطفی خمینی، مدیریت بیمارستان شهدای تجریش و مدیریت نظارت و ارزشیابی بیمارستان ها در وزارت بهداشت را برعهده داشته است و با امید به رونق هرچه بیشتر این مجموعه خدمات بهداشتی و درمانی، سکان هدایت این مجموعه را در دست خواهد گرفت.

در ادامه این جلسه، دکتر طباطبایی از اهمیت احترام به حقوق گیرندگان خدمت سخن گفت و اشاره داشت همه ما باید در مسیر سلامتی بیماران قدم برداریم و خدمتگزار بیماران باشیم. این وظیفه سنگینی است که بر دوش تک تک افراد قرار دارد و تمام افراد فعال در این حوزه باید به حقوق مادی و معنوی بیماران توجه نمایند.

در انتهای جلسه نیز دکتر طباطبایی به نیابت از مهندس خوانساری ریاست محترم اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران لوح تقدیر و یادبودی را به دکتر ناصر ایروانی منش ارائه کرد و ضمن قدردانی از ایشان برای دکتر کلانتری آرزوی موفقیت نمود.مراسم تودیع و معارفه ریاست بیمارستان بازرگانان با حضور دکتر مهدی کرباسیان عضو هیئت متولیان و رئیس هیات مدیره بیمارستان بازرگانان، دکتر بهمن عشقی دبیرکل اتاق بازرگانی تهران با همراهی دکتر سید محمود طباطبایی استاد پیشکسوت رشته جراحی و متخصص مغز و اعصاب و اعضای هیئت مدیره بیمارستان بازرگانان و جمعی از مسئولین بیمارستان برگزار گردید.

در ادامه عکس هایی از این مراسم را ملاحظه می نمایید.

 

 

 

keyboard_arrow_up